یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

وزير ارتباطات:

پروژه هاى مسکن مهر از نظر پوشش مخابراتى مشکلى ندارند

ندارد

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: خوشبختانه در حوزه تلفن همراه و ثابت زيرساخت ها فراهم شده است و گزارشي از اينکه در شهرستان و يا استاني واحدهاي مسکن مهر فاقد زيرساخت ها براي مخابرات باشد به ما اعلام نشده است.

وايمکس نيوز - رضا تقي پور درباره همکاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در پيشرفت پروژه هاي مسکن مهر گفت: از اکثر پروژه هاي مسکن مهر بازديد شده که طبق قانون اپراتورها را موظف کرده ايم تا پوشش کامل مخابراتي را در مناطق محدوده شهري داشته باشند.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: در اکثر استان هايي که از پروژه هاي مسکن مهر بازديد به عمل آمده، اپراتورها موظف به اين شده اند که ارتباطات را به آن مناطق برسانند و تا جايي که به اطلاع من رسيده در بيشتر شهرستان ها اين کار انجام شده است.
تقي پور به شهر جديد پرند اشاره کرد و گفت: شهر پرند چندين فاز دارد. فاز چهار از نظر زيرساخت هاي مخابراتي و ارتباطي کاملا تجهيز شده است و فاز پنج هم از سوي وزارت مسکن به ما اطلاع رساني شد که از نظر تلفن همراه ضعف هايي وجود دارد که بلافاصله اقدامات لازم براي رفع مشکل تامين برق سايت ها صورت گرفت.
وي خاطرنشان کرد: هم اکنون تا فاز 5 از نظر تلفن ثابت و همراه پوشش کامل داريم و تا جايي هم که اطلاع دارم، فاز 6 هم در دست احداث است. به همان تناسب هم زيرساختها در حال پيشرفت است تا پوشش تلفن ثابت و همراه را در آن منطقه به طور کامل داشته باشيم.
 

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو